Po długim okresie nauki zdalnej uczniowie z dużym zaciekawieniem rozpoczęli naukę chemii w pracowni chemicznej. Samodzielne badanie odczynu roztworu za pomocą wskaźników chemicznych, rozdzielanie mieszanin z wykorzystaniem różnych metod, obserwowanie właściwości metali i niemetali, zwęglania substancji organicznych przez kwas siarkowy (VI), reakcji ksantoproteinowej kwasu azotowego (V) i innych doświadczeń wykonywanych pod dygestorium – BEZCENNE.
W pracowni chemicznej
W pracowni chemicznej
Po długim okresie nauki zdalnej uczniowie z dużym zaciekawieniem rozpoczęli naukę chemii w pracowni chemicznej. Samodzielne badanie odczynu roztworu za pomocą wskaźników chemicznych, rozdzielanie mieszanin z wykorzystaniem różnych metod, obserwowanie właściwości metali i niemetali, zwęglania substancji organicznych przez kwas siarkowy (VI), reakcji ksantoproteinowej kwasu azotowego (V) i innych doświadczeń wykonywanych pod dygestorium – BEZCENNE.